8-weekse Mama in Shape programma

  1. Ga fit door jouw zwangerschap met verantwoorde trainingen, afgestemd met bekkenfysio en verloskundigen, zonder risico op lichamelijke klachten. 
  2. Creëer een pijnvrij en krachtig lichaam door zwangerschap gerelateerde klachten te begrijpen en aan te pakken.
  3. Houd je gewichtstoename onder controle met onze unieke Mama in Shape Boost methode.
  4. Sluit je aan bij onze online Mama in Shape community en wissel tips en ervaringen uit met andere zwangere vrouwen.

Een gezonde baby begint bij een fitte mama.

Wat mag je verwachten van dit 8 weekse programma?

  • Uitgebreide intake via mail en Zoom.
  • Je krijgt wekelijks een nieuwe training die je thuis kan uitvoeren. Deze trainingen zijn afgestemd met bekkenfysio en verloskundigen en ontvang je in een gepersonaliseerde Mama in Shape app.
  • In een leeromgeving ontvang je wekelijks een nieuwe les staat omtrent zwangerschap gerelateerde klachten en topics.
  • App waarin je je voeding kan bijhouden volgens onze unieke Mama in Shape Boost methode. 
  • Wekelijks online groep coaching via Zoom.
  • Je wordt onderdeel van een online community, waarbij je tips en ervaringen kan uitwisselen met andere zwangere vrouwen.
  • Je ontvangt thuis een unieke set Mama in Shape weerstandsbanden. Die kun je gebruiken tijdens de trainingen.
Mama In Shape Sublogo | Claudia de Loor Lifestyle

Voor wie is deze opleiding geschikt?

Voor vrouwen die graag de beste start voor haarzelf en haar baby willen

Voor vrouwen die ONLINE een programma willen volgen

Voor vrouwen die zichzelf prioriteit maken en tijd maken voor sport en ontwikkeling

Voor vrouwen die bewust willen omgaan met voeding tijdens de zwangerschap

Voor wie is deze opleiding niet geschikt?

Voor vrouwen die wekelijks geen tijd kunnen vrijmaken voor sport en ontwikkeling

Voor vrouwen die tijdens de zwangerschap niet van de bank af willen komen

Registreer je nu voor het Mama in Shape programma!

Een overzicht van de modules die aan bod komen tijdens het 8-weekse traject

Topic 1 Diastase

Topic 2 Adem in, Adem uit

Topic 3 Geheim van de bekkenbodemspier

Topic 4 Voeding tijdens de zwangerschap

Topic 5 Omgaan met bekkeninstabiliteit

Topic 6 Verminder of voorkom lage rugklachten

Topic 7 Mom posture

Topic 8 Mama in Shape trainingen

Review

De trainingen zijn even tijd voor mezelf met als resultaat fit blijven! Ook is het contact met andere moeders erg prettig. Het is fijn om tips en ervaringen te kunnen uitwisselen.

Meld je aan!