12-weekse Mama in Shape programma

  1. Ga fit door jouw zwangerschap met verantwoorde trainingen, afgestemd met bekkenfysio en verloskundigen, zonder risico op lichamelijke klachten. 
  2. Creëer een pijnvrij en krachtig lichaam door zwangerschap gerelateerde klachten te begrijpen en aan te pakken.
  3. Houd je gewichtstoename onder controle met onze unieke Mama in Shape Boost methode.
  4. Sluit je aan bij onze online Mama in Shape community en wissel tips en ervaringen uit met andere zwangere vrouwen.

Een gezonde baby begint bij een fitte mama.

Wat mag je verwachten van dit 12 weekse programma?

  • Uitgebreide intake via mail en Zoom.
  • Je krijgt wekelijks een nieuwe training die je thuis kan uitvoeren. Deze trainingen zijn afgestemd met bekkenfysio en verloskundigen en ontvang je in een gepersonaliseerde Mama in Shape app. Hiermee creëer je een pijnvrij en krachtig lichaam.
  • Een voedingsplan zodat jij jouw gewichtstoename onder controle houdt. 
  • Wekelijks online groep coaching via Zoom over zwangerschap gerelateerde topics of leefstijl tips zodat jij fit en vitaal jouw zwangerschap kan beleven. 
  • Verschillende meditaties, ontspanningsoefeningen en ademhalingstechnieken zodat jij emotioneel en mentaal in balans blijft. Special; Emotional Freedom Technique.
  • Je wordt onderdeel van een online community, waarbij je tips en ervaringen kan uitwisselen met andere zwangere vrouwen.
  • Je ontvangt thuis een unieke set Mama in Shape weerstandsbanden. Hiermee kun jij elke training nog dynamischer maken.
Mama In Shape Sublogo | Claudia de Loor Lifestyle

Voor wie is deze cursus geschikt?

Voor vrouwen die graag de beste start voor haarzelf en haar baby wilt.

Voor vrouwen die zich graag willen ontwikkelen en groeien.

Voor vrouwen die zich fit en vitaal willen voelen.

Voor vrouwen die haar gewichtstoename onder controle willen houden tijdens de zwangerschap.

Voor vrouwen die emotioneel en mentaal in evenwicht willen zijn.

Voor vrouwen die meer mentale rust willen ervaren.

Voor wie is deze cursus niet geschikt?

Voor vrouwen die niet openstaan voor ontwikkeling en groei.

Voor vrouwen die een quick fix willen en geen tijd of moeite willen investeren in haarzelf.

Registreer je nu voor het Mama in Shape programma!

Een overzicht van de modules die aan bod komen tijdens het 12 weekse traject:

Do’s and Dont’s veilig sporten

Food

Grijze of roze wolk?

Geheim van de bekkenbodemspier en Diastase

Bekkenintabiliteit

Spierkorset

Mom posture

Morningroutine

Time to sleep

Eat, sleep, train, repeat

Master your mindset

Emotional Freedom technique

Review

De trainingen zijn even tijd voor mezelf met als resultaat fit blijven! Ook is het contact met andere moeders erg prettig. Het is fijn om tips en ervaringen te kunnen uitwisselen.

Meld je aan!